נעים להכיר, שמי דפנה דנון, יועצת עסקית ותעסוקתית ומנחת קבוצות.

אני עוסקת ב:

• ליווי ייעוץ שיווקי ועסקי לבעלי עסקים 
• ייעוץ תעסוקתי , הכוונה מקצועית, אימון וייעוץ קריירה.
• הנחיית סדנאות שונות- סדנאות לפורשים ממקומות עבודה, סדנאות קריירה ועוד. 

אני מלווה כיועצת עסקית בעלי עסקים שמעוניינים לפתח את העסק- להגיע להצלחה, ליותר לקוחות, להבין כיצד להתנהל בצורה יעילה יותר וללמוד כלים חדשים להצלחת העסק.

כיועצת תעסוקתית אני משלבת כיום את הניסיון והידע, למי שמעוניין לחשב את מסלול הקריירה מחדש לבחון שינוי קריירה, מחפש עבודה או למי שמתלבט במסלול לימודים. אני פעילה שנים רבות בשוק העבודה. במשך שנים רבות עבדתי בארגונים שונים בתפקידי ניהול שיווק ועסקים. עבדתי בתפקידים בכירים בארגונים מובילים: ביניהם בחברת תרופות בינלאומית, בבנק מוביל, ובארגון מגזר שלישי.
צמחתי בארגונים מובילים לתפקידי ניהול, ובשנים האחרונות אני בעלת עסק עצמאי ומתמקדת בייעוץ וליווי עסקי ותעסוקתי.

השכלתי רחבה ומגוונת וכוללת:
תואר שני MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א, תואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה.
יועצת ארגונית מוסמכת ומאמנת אישית בוגרת מכון אדלר.

איך הגעתי לתחום הייעוץ העסקי והתעסוקתי?

הקריירה המקצועית שלי בשוק העבודה החלה לפני 20 שנה לאחר סיום התואר הראשון כשהתחלתי לעבוד בתחום השיווק של מוצרי צריכה, התקדמתי לתפקידי ניהול שיווק בחברת תרופות בינלאומית. כאשר נולדו הילדים, הרגשתי שאני רוצה לאזן בין חיי המשפחה והעבודה ועברתי לעולם הבנקאות. אך בדרך הבנתי שמשהו חסר לי, הייתה חסרה לי המשמעות והתשוקה למה שאני עושה. תמיד היתה בי סקרנות לפגוש אנשים באופן אותנטי ולעזור להם, סקרנות זו קרבה אותי לתחום הייעוץ התעסוקתי והעסקי. כך יצאתי למסע של שינוי קריירה, מסע שכלל לימודים והעשרה, קשיים ומכשולים ויצאתי לדרכי החדשה כעצמאית- כיועצת עסקית ותעסוקתית.
בשנים האחרונות צברתי ניסיון עשיר בליווי ובייעוץ לבעלי עסקים ובליווי אנשים בתהליכי קריירה. בין אם זה ייעוץ עסקי ובין אם ייעוץ קריירה- בשניהם יש שאלות לגבי המשך הדרך וחוסר שביעות רצון מהמצב הקיים. אני מלווה אנשים שנמצאים במצבים של חיפוש, בלבול, צמתי דרכים ורצון לצמוח ולגדול- מבחינה אישית או עסקית. אני עוזרת להם לעשות סדר, לייצר בהירות ולבעלי עסקים- להגדיל את העסק ולפרוץ קדימה.
החזון שלי הינו לאפשר לאנשים להגשים את עצמם בתחום הקריירה ובזירה העסקית , לעסוק במה שהם באמת אוהבים ולנהל חיים מאוזנים מתוך בחירה ומיצוי הפוטנציאל האישי. להגיע למלוא מימוש הפוטנציאל מהעסק שלהם.
דפנה דנון נשואה ואמא לשלושה ילדים.

לקוחותיי המרוצים